The Division

Re: The Division09 Fév 2016 18:58

Re: The Division09 Fév 2016 19:12

Re: The Division10 Fév 2016 12:42


  • Mise à jour - Beta Open

    New Mission Available to play, Subway Morgue:

    Encounter a new faction: The Cleaners
    Explore a Mass Grave while trying to restore power to the city.
    Rescue the missing Engineer, Paul Rhodes


    Unlock an additional Wing in the Base of Operations:

    The first upgrade to the Tech Wing is now available
    A new skill can now be unlocked: The deployable turret


    Numerous Dark Zone updates and improvements:

    New High End weapons available in the Dark Zone
    Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
    Non-player enemies in the Dark Zone have been significantly increased in number
    Non-player enemies in the Dark Zone have been buffed slightly
    The Manhunt Timer now pauses instead of refreshing while in combat as a level 5 Rogue
    The Reward for surviving as a Rogue Agent has been increased to 1.5x the kill bounty
    The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
    A new warning icon has been added to indicate an Agent who has shot another player but has not done enough damage to go Rogue
    Dark Zone experience leveling curve has been adjusted slightly
    Disabled the option to transfer Dark Zone brackets as a Rogue (This prevents players using Bracket Transfer as a means to escape after becoming Rogue)
    Removed some ropes that allowed players to reach areas that gave them an unfair advantage
    Other changes

    New Ubisoft Club Action available for participating in the Open Beta unlocking an exclusive reward in-game
    New and improved Tutorial Video
    Tutorial video is now available to view from t he Character Select Screen
    Fixed two bugs that allowed players to become invisible to other players
    Fixed an exploit with Ballistic Shield Skill that allowed players to become invincible
    Cheat Detection and Prevention additions and updates
    Fixed mismatch of stats that occured occasionally between Vendor Inventory and Player Inventory when item purchased
    Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
    Fixed a bug that sometimes caused other player’s name and health bar to not be visible in the Dark Zone
    Fixed some Weapon Mods that resulted in incorrect stat values when equipped
    Fixed some weapons that didn’t appear as Contaminated when obtained in the Dark Zone
    Fixed a bug with the Reward Claims Vendor that caused stacks of consumables to be decreased under specific circumstances
    Fixed a bug with stats display not updating when browing Vendor Inventories
    Fixed a bug that caused contiuous vibration under very specific conditions
    Fixed a very rare bug that prevented players from being able to fire or switch their weapons
    Added mission Dialogue lines in Missing Persons: Heather Lau Side Mission
    Several environment fixes to prevent falling through world issues in specific places
    Multiple stability fixes (23 unique crashes fixed)
    Server optimizations and improvements (players will receive less connection errors now)
    Multiple localization fixes and improvements
    Additional polish & bug fixes too numerous to mention!
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Re: The Division16 Fév 2016 01:19

Re: The Division17 Fév 2016 09:40

Re: The Division17 Fév 2016 10:03


  • Ouais en même temps ça m'étonne pas... ils pouvaient pas finir une bêta un dimanche midi...
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Re: The Division17 Fév 2016 14:10

Re: The Division17 Fév 2016 20:50

Re: The Division22 Fév 2016 14:33


  • Résumé de la bêta :

    1) Qualité Graphique : Très beau
    2) Gameplay : Très agréable hormis quelques difficultés à se faire à l'ergonomie de l'inventaire et en phase de jeu (comment lancer une grenade, je trouve l'idée intéressante et pratique quand on a compris comment faire...)
    3) Excellentes idées :

    a) Fouiller la ville à la recherche de biens consommables afin d'en distribuer aux gens dans le besoin.
    b) Réhabiliter la ville (Quartier général, distribution des eaux,centrale électrique...) :D
    c) Scénario bien pensé et agréable à suivre.
    d) Missions secondaires (Rencontrer des gens, libérer des otages...)
    e) La Dark Zone (récupérer le butin des fusillades via l'extraction)
    f) La map ( Manhattan (NY) reproduit avec ses quartiers très connus...)

    J'en oublie certainement beaucoup, mais le principal est là. Ce jeu en monde ouvert est un régal à part le fait de dézinguer à tout va, seul bémol car ne faisant pas partie de mon éthique même si c'est virtuel... J'aurais aimé avoir la possibilité de faire de l'infiltration à la sauce d'un Deus Ex: Human Revolution afin de contourner les ennemis et d'offrir de la grandeur à ce jeu qui est pour moi d'un très grand potentiel.


    Au final, je n'achèterais pas le jeu pour la raison évoqué ci dessus.

    Encore une fois, plein de bonnes idées, un énorme potentiel à élargir, faire grandir !!!

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Re: The Division22 Fév 2016 15:28


  • perso j'ai trouver la dark zone toujours un peu vide...

    par contre moi le jeu est précommandé ^^
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